Ağustos 30, 2013

Seyir Defteri 1 (Malatya, Adana )

Uzuuuun bir aradan sonra merhaba J
Ramazan, bayram ve ardından tatil derken buralara hiiiçç uğrayamadım.Çok birikti yazacaklarım J
Bu sene uzun ve bol gezmeli bir tatil planı yaptık.Hemde önceden hiçbir rezervasyon yapmadan.Çevremizin o kadar yol arabada çocukla gezilmez, bu sıcaklarda perişan olursunuz, gidin bir beş yıldızlı otele dinlenin … uyarılarına  hiiiç  aldırmadık ve düştük yollara.İyi de yapmışız çünkü Emre maaşallah hiç üzmedi bizi ve biraz sonra okuyacağınız üzere harika bir tatil geçirdik J
Yıllık iznimi ramazan bayramından üç gün öncesi ve iki hafta sonrası olarak alabilince bendeniz tamı tamına üç hafta iznim oldu.Cumartesi yani kadir gecesinin sabahı erkenden çıktık yola, birkaç kez tuvalet ve dinlenme molası verdik, Emre biraz uyudu biraz benimle oynadı derken iftara 2 dakika kala Emine Halasının bizim için hazırladığı harika sofradaydık.
Bir hafta boyunca Malatya’da  önce iftar sonra bayram ziyaretleriyle su gibi akıp geçti.Eklemeden geçemeyeceğim; Şeker Bayramı olduğundan ötürü her yer şeker ve baklava doluydu,  ben her gittiğimiz yerde önce şekerliği kaldırdım ortadan, sonra da baklava yerine meyve ikram ederlerse daha memnun olacağımızı söyleyerek oğlumu uzak tutmayı başardım tatlılardan.Tabii bazı yerlerde ev yapımı sütlü tatlılardan severek yedik J
Bayramdan sonraki Pazar günü sabahtan çıktık yola, öğleden sonra Adana’ya vardık. İlk önce tabiki kebap yedik sonra merkezde gözümüze kestirdiğimiz bir otele yerleştik.Odaların Osmanlı tarzı dekorasyonuna, temizliğine ve ilgili personeline bayıldık …… otelin.Akşam yemek ve Baraj Yolu kenarında biraz gezdikten sonra otelimize gidip dinlendik.Sabah uyandığımızda Emre biraz halsiz ve mızmızdı, tamam dedik tatil başlamadan bitiyor.Kahvaltı sonrası yola çıktık ne yapacağımızı düşünürken Adana Acıbadem tabelasını görünce gözlerim parladı.
Hastanede çok ama çok tatlı bir çocuk doktoru muayene etti Emre’yi, boğazının hafif pembe olduğunu, kendiliğinden geçeceğini ama tatile çıkacağımız için ilaç yazacağını eğer burun akıntısı ve öksürük başlarsa kullanmamız gerekeceğini söyledi.
Neyse çıktık yola, halsiz düşen Emre uyurken, eşim arabayı kullandı,  ben akıllı telefonumdan belirlediğimiz rotadan çıkmamamız için gitmemiz gereken yolları söyedim.İlk durak Alanya.Sahil şeridi çok virajlı olduğundan biz Kahramanmaraş ve Karaman üzerinden gitmeye karar verdik.Meşhur Ankara-Pozantı yolundan ve kırkgeçit tünellerinden geçerek harika manzaralar eşliğinde 6 saat sonra Alanya’ya vardık.
İşte tatil başlıyor J

1. Biz de hala nereye gitsek diye düşünüp duruyoruz.Siz dağları taşları aşıp yollara düşmüşsünüz. Valla tebrik ediyorum :)) Darısı bizim başımıza!

1. Ooo çabuk karar verin yaz bitiyor:) biz çok çok gezdik valla bu yaz :)

2. ayyy ne güzel iyi yapmışsınız aslında çocuklar anne ve babalarına uyuyorlar benim tek sorunum bodrum yolları çok viraj olduğu için durunun kusması oldu hemde birçok kez.ama onun dışında hiç sorun çıkarmıyorlar aslında.demekki büyümüşler ilknurcum:))bu arada ben bütün yaz adanadaydım kebapları yemekten kaç kilo aldım sorma.hadi bakalım tatilin devamını bekliyoruz

1. evet canım yaaa büyüdüler gerçekten sanırım, artık bir kardeşleri mi olsa ne :) bu arada evet sahil şeridi çok virajlı ama sağolsun bizimki genelde uyudu :) bak keşke haber verseydim gelmişken birlikte bir kebap yerdik yaaa

2. keşke yaaa ne güzel olur tanışırdık:))bir dahaki sever rotanı önceden yaz buraya:))kardeş meselesinde ciddimisin acaba!!

3. evet bir daha önce yol haritasını yazayım :) bilmem ciddi olabilirim , aslında zamanı değil mi artık ??

3. Oh ne guzel canim otele gitmek yerine boyle bir tatil guzel bir tercih cocuklar artik buyuyorlar arabayla da gidince zaten cok sorun olmuyor bende boyle gezmeli tatillere bayilirim bizde bayramda karadeniz turu yaptik optum cok :)

1. benim çok ama çok istediğim bir şey karadeniz turu, bu tatilden sonra da epey cesaretlendim doğrusu.Eh artık sen de detayları yazarsın, bize yardımcı olursun :)

2. Kesinlikle yapin canim cok guzel olur detaylari en kisa zamanda yazicam simdi bodrum tatilini patlastim sira karadeniz de :)