Mayıs 21, 2012

Adım Adım Başlıyoruz :))

Geçen gün bahsetmiştim Adım Adım dergisine bizde abone olduk.Cuma günü ilk sayı ulaştı elimize.Gayet güzel bir anlatımı ve içeriği var.Emre 18 aylık olduğu için ona uygun, onunla birlikte yapababileceğimiz aktiviteler var.
Yani aktivite dediysem örneğin bu ayın konusu kıyafetler.Emre Kutuyu açıyor merakla veee...

Kutunun içinden çıkanlar Adım Adım dergisi ; gayet açıklayıcı renkli resimli ve sayfaları tam Emre'ye göre kalın kalın.İçinde giyim ilgili Emre'nin ilgisini çekebilecek aktiviteler mevcut.Mevsimlik kıyafetler, pijamalar, kirli ve temiz ayrımı, çıkartmalar, atkı, bere ve eldiven resimleri ve bunları Emre'ye nasıl anlatabileceğim.Birde abone olduğum için Adım Adım'ın  sitesinden indirdiğim
2 şarkı ile ona bazı sayfalardaki resimleri oyun oynayarak anlatabiliyorum.

 Sonra birde küçük bir kelime kitabı var , yine renk renk kıyafetler mevcut.Bu ay Emre renk ayrımı yapabiliyormuş isimlerini söyleyemese de :)
 Birde minik bir abaküs çıktı.Tam üstüne geldi, şöyle ki ; geçen gün Emre'yle kovalamaca oynarken 1,2,3 deyip kovaladım onu çok hoşuna gitti.Sonra birkaç yerde sayıları gösterip söyledim.Şimdi ne mi yapıyoruz kitapta, gazetede, TV'de, asansörde, sokakta her yerde parmağımı sayılara götürüp söylememi istiyor, sürekli ve sürekli, sonra da kendisi bii, iii, üüçç diye saymaya çalışıyor :) Matematiğe ilgisi olacak sanırım :)) İşte Adım Adım'ın gönderdiği abaküsle de her ne kadar asıl amaç boncukları tek tek diğer tarafa taşımak olsa da biz bu işlemi sayarak yaptık be Emre bayıldı bu oyuna :)) Sanırım sayılarla ilgili yeni oyunlar bulabilirim.


25 yorum:

  1. Bunu hangi siteden aldiniz linkini buraya koyabilirmisiniz bizimde isinize yarar bisey gibi duruyo xira kizim herseyden cabuk skilirda

    YanıtlaSil
  2. Ben de heveslendim simdi, biz de mi abone olsak? Her ay boyle bir set mi gelecek eve?

    YanıtlaSil
  3. Süpermiş! Ben de araştırayım ve üye olayım bakayım şu adım adıma. :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanın canım.Çok faydasını göreceksin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, senin sayende keşfettim bende :))

      Sil
    2. Ne güzel canım çok sevindim.:))))

      Sil
  5. çok güzel bende aslında istiyorum böyle birşey.hemen inceleyeyim.dergi güzel değil mi canım memnun kaldın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende Emrelerin Maceraları'nın sitesinde gördüm, üstteki yorumda gördüğün gibi o da memnunmuş bende ilk izlenimimde memnunum.

      Sil
  6. Merhaba,
    Kuzunun Annesi, Bizim Ev ve Hanhildem.
    Evet her ay bu set gelecek 1 yıllık abone oldum.Ayda 29 TL nereye vermiyoruz ki, bebişlerimiz için hiçbişey.Linki yazıma da ekledim şöyle;

    http://www.adimadim.com/tr-TR/

    alıpta kullanırsanız paylaşımlarınızı bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Emrecik çok beğenmiş belliki Adım Adım'a biz Beray 9 aylıkken abone olmuştuk.Beray da çok ilgileniyordu 1 yıllık abonelik bittikten sonra yani 21. aydan sonra da aboneliğimiz yenilemedim. Çünkü artık kitaplar ilgisini çekiyordu. Gerek duymadım. 1 yaştan sonrası için Meraklı Minik dergisini şiddetle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar kitaplarla çok haşır neşir, şimdilik devam edelim bakalım, ama meraklı minik'i de bir araştırayım bakalım, teşekkürler :)

      Sil
    2. Canım bu arada baktım da Meraklı Minik, 3 yaştan sonra başlıyor.Ama işin arkasında Tübitak olduğuna göre bir sonraki aboneliğimiz belli oldu sanırım :)

      Sil
  8. ilknurcum tam araştırmamın üstüne geldi bu yazın.. bende bir kaç aydır düşünüyorum bu seti.. ama kullanan pek kişiye rastlamadığımdan bir türlü karar veremiyordum.. sen ne diyorsun, çocuklarımıza yararlı olabilecek bir set mi..

    YanıtlaSil
  9. bu arada bende blogger anneyim.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Canım faydalı gibi gözüküyor, Emre hoşlandı.Akşam dergideki resimlere bakarak hikayelerini anlattım epey ilgilendi :) şimdilik devam edeceğim , memnun kalmazsam çıkarım abonelikten zaten.Deneyimlerimizi de paylaşırım buradan.Sonuçta ben Emre'ye her ay en az 2-3 kitap alıyordum kendimce ve baktım ilgileniyor (aklına gelince kitabını alıp yanıma oturuveriyor) böyle birşey yaptım.En azından her ay gelişimine uygun bir kitap ve yapılacak aktiviteler olacak.Eh Diloş'ta 17 aylık olmuş nerdeyse, bir dene istersen :) bu arad ben zaten takipçisiyim Diloş'un :)

    YanıtlaSil
  11. İadeyi ziyaret için geldim. An itibariyle takipteyim sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Toyuncaks hoşgeldin , sefalar getirdin :)

    YanıtlaSil
  13. Ben de çok merak ediyorum bu konuyu:) bizim için henüz erken ama ben de araştıracağım:) adım adım dergisini de merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aslında Adım Adım 9 aylıktan itibaren alınabiliyor ben biraz geç bile başladım, ama o zamanlar Emre'nin kitaplarla arası yoktu, sadece tadına bakıyordu.Şimdi ise daha ilgili :)

      Sil
  14. Çok yakışıklıymış gerçekten çok tatlı maşallah :)

    YanıtlaSil
  15. Ilknur biz de üye olduk sonunda buna, 17 ay artık zamanıdır değil mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ya kocaman olmuş annesi, hayırlı olsun canım :)

      Sil
  16. Merhaba İyi geceler sizi bulduğum için mutluyum boğunuzu azda olsa şimdilik inceledim bende yeni üye oldum :)size iki sorum olacak 1.sizi kısaca tanımak isterim.2-Adım adım setini bende düşünüyorum şuan kızım 18 aylık üye olursam 18 ve üzeri aylar için mi gelir acaba ? Şİmdiden teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle geç yanıtladığım için özür dilerim, çok yoğunum son günlerde :( hoşgeldiniz. 1.cevap :) gündüz işte, akşam evde çalışan bir anneyim, bankacıyım :) oğlumla birlikte vakit geçirmeyi, bugünün değerini bilmeyi istiyorum. 2. cevap: üye olurken kızınız doğum tarihini de alıyorlar, yani ayına uygun setten başlıyorsunuz.en az 1 yıllık abone olabiliyorsunuz.Bizim şimdi 1 ayımız kaldı aboneliğimizin bitmesine, sonrasında ise tübitak ''meraklı minik'' ile devam etmek istiyorum.

      Sil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı