Kasım 17, 2012

Yeni Kitaplarımız: Annemi ve Babamı çok seviyorum çünkü...

Yeni kitaplarımız Yeşil Dinazor yayınlarından Annemi çok seviyorum çünkü... ve Babamı çok seviyorum çünkü...





Kitapları internetten aldım ve kargodan gelen paketi açtığımda ne kadar doğru bir seçim yaptığımı anladım.Yavru aslanın
anne ve babasını sevme nedenlerinden bahsediliyor her sayfada ve resimlerle de anlatılıyor.Kitapların kapakları kalın ciltli, içi rengarenk ve hayvanlarla dolu.Yani hiç okumadan sadece resimlere bile bakarak çok sevebileceğiniz kitaplar.Biz okurken de çok sevdik :) Biz diyorum çünkü bende bayıldım bu kitaplara :)



7 yorum:

  1. Merhaba acaba hangi siteden sipariş verdiniz birde benim oğlum 21 aylık başka hangi kitaplar tavsiye edersiniz sitenizde 1 hafta önce tanıştım okalar cok seyden faydalandımki cok teşekkürler yeni yazilarinda direk maile gelmeside süper oluyo teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, hoşgeldin :) kitapları unnado.com da indirimdeyken aldım.Biz şu sıralar Ya-Pa yayınları 360 öykü dizisi 1 favorilerimizden mesela.Yakında paylaşırım deneyimlerimizi.Bu arada Barış'ın Günlüğü sevgili Pınar'ın ve oğlu Barış'ın da kitap tavsiyelerini okuyabilirsin.Burada http://barisingunlugu.wordpress.com/category/kitap/ . Faydalaı olabildiğime çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Cok teşekkürler bende hemen bakıp sipariş vericem

    YanıtlaSil
  4. ya şu yakışıklı oğlunun yanaklarını sıkıp öp benim için lütfen.
    :))))

    YanıtlaSil
  5. Bizde "Babamı çok seviyorum çünkü" yok, o da güzelmiş gördüğüm kadarı ile, alsam mı acaba... Barış babasına pek yüz vermiyor, iyi olabilir bizim için.
    Güle güle okusun Emre kuzum kitaplarını...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alın tabi yaaa, hep anne hep anne nereye kadar canım :)

      Sil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı