Kasım 19, 2012

Oğluma çiftlik kurdum :)

Şimdiiii kız anneleri kızlarına kartondan mutfak yapar, erkek anneleri oğullarına kartondan otopark veya araba yolu yapar daaaaa ben oğluma çiftlik yapamaz mıyım?? Tabiki yaparım :)



Biliyorsunuz Emre şu sıralar hayvanlara pek meraklı, sürekli onlarla oynuyor, sıralıyor, üst üste bindiriyor, yan yana diziyor... Eksik olanları hemen fark ediyor ve bulana kadar söylüyor.At nerde? At nerde? Bazen apartmanda kapı kapı geziyoruz ( aile apartmanı olduğundan bizim bey gün içinde epey turluyor sıkıldıkça) atımız sizde mi kalmış diye :)

Eee bende dedim ki oğluma bir çiftlik kurayım.Karton, yapıştırıcı ve pipetler malzemelerimiz.Hemen söyliyeyim şu pipetleri bağlamak için gece 1 de yattım ve ertesi gün Emre ilk yarım saat içinde onlarında hakkından gedi :( Neyse geri kalan kısımlar sağlam :)





23 yorum:

  1. Ellerine sağlık:)Anne maketi en güzeli.Aklıma yurtta kaldığım günler geldi;mimarlık öğrencileri maket yapmak için günlerini harcarlardı,çok zor iş.Çitin çok güzel olmuş,yassı şiş çubukları tam çitlik,aklında olsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet düşündüm şiş çubuklarını ama markette bulamayınca çok da aramadım, iyi ki de aramamışım zaten ilk iş onları çıkardı :)

      Sil
  2. Cok guzel olmuş ellerine saglık canım:) ne guzel oynamış Emre de:)
    etka tepellerdi kesin hepsini:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eh işte biraz değişiklik yaptı üzerinde ama neyse :)

      Sil
  3. süper :))

    keçi cipsmi yiyor ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok güldüm yaaa :) cips yiyen keçi iyi fikir aslında :) grapon mu grafon mu ne işte bir kağıt varya ondan koydum , samana benzesin diye hani :)

      Sil
  4. çok güzel olmuş bende bugünlerde oğluma yapmayı planlıyordum bizim için de iyi fikir oldu tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, sizinkini de merakla bekliyorum :)

      Sil
  5. elinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. güzel olmuş gülegüle oynasın.onlar sıkılmasın yeterki zamane anneleriyiz biz.eskiden anneme sıkıldığımı söylediğimde oh iyi sıkı can çıkmaz derdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa benimki de öyle derdi, bu arada bazen sıkılmak da iyiymiş, sıkılan çocuk daha yaratıcı olurmuş :)

      Sil
  7. Harika bir fikir ellerine sağlık canım çok güzel olmuş çiftliğiniz.Emre de çok sevmiş belli bacaklarını uzatmış oynuyor:)

    YanıtlaSil
  8. o kadar tatlı o kadar yaratıcı olmuş kii ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım , bu bıcırıklar insana neler yaptırıyor :)

      Sil
  9. Çok güzel olmuş.Yarın aynen uyguluyoruz.Bizde hayvan çok ama ev yoktu.İyi fikir!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen deneyin, çok eğlenir eminim hayvanları seviyorsa :)

      Sil
  10. Anne olmak gibisi yok :) Çok güzel olmuş elinize sağlık. Güle güle oynasın Emre.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaaa gece 01.30 da bitirdim, sabah erkenden işe gidecek olmama rağmen :)

      Sil
  11. alla alla ne güzel düşünmüşsün.
    oh oh aferin ona.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba :)Çiftliğiniz gerçekten de çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık..
    Bizim Minik de hayvanlara çok meraklı olduğu için ben de bir çiftlik yapmıştım.Y
    Yıpranmayan ve heryere götürebileceğiniz bir oyuncak olduğu için,Alternatif bir öneri olarak paylaşmak istedim.
    http://oyuncuanne.blogspot.com/2012/10/el-yapm-tasnabilirkece-ciftlik.html
    Mutlu günler diliyorum.
    Emre kuzumu öperim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sizinki de güzel olmuş, sizin de elinize sağlık :)

      Sil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı