Temmuz 08, 2014

Veee bloga sızan ilk fotoğraflar :)

Eh artık kırkımız çıktığına göre, babamız da izin verdiğine göre sizlerle de birkaç fotoğraf paylaşabilirim :)
                                                                 Cennet kokusu mu bu ???
                                                               Bu resme bayıldım ben :)

                                         Sabah şekerleri :) yalnız her sabah böyleyiz sanmayın :(((
Sağdaki Ömer, soldaki Emre :) Sanki Emre'nin 3,5 yıl sonra gelen ikizi gibi değil mi sizce de ???

24 yorum:

  1. maşallah allah sağlıklı uzun ömürler versin..
    gerçekten ikiz gibiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım :) dimi ama aynı abisinin bebekliği :)

      Sil
  2. Allah analı babalı büyütsün, maşallah.. Gerçekten bebeklikleri aynı :)
    Benim de oğlumun erkek kardeşinin gelmesine 3 ay kaldı. Umarım şirin aile tablonuz hiç bozulmaz, hep iyi anlaşırlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun, sizinde bebeğiniz hayırlısıyla gelsin inşallah :)

      Sil
  3. Maşallah çok tatlılar :) Allah ikisine de sağlıklı ve mutlu ömür versin.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. çooook tatlısınızzzz, allah bağışlasın :) abi nasıl karşılıyor bu durumu? var mı kıskançlık?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah nazlıcığım bu konuyla ilgili bir post hazırlıyorum, çok yakında :) böyle kısacık bir cevapla anlatamam :)

      Sil
  5. Allah analı babalı büyütsün maşallah ikisi de pek bi tatlı

    YanıtlaSil
  6. Ilknurcum Allah analı babalı sağlıklı uzun bir ömür versin ikisine de. Abiye de haksızlık etmeyelim. Arada ufak tefek kıskançlıklar olur tabi. Biraz daha büyüsün Ömer eminim en iyi oyun arkadaşı Emre olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım inşallah :) şu an tek hayalim ikisinin oynadığı günleri görmek :)

      Sil
  7. :Maşallah size nazar değmesin.. Gerçekten Ömer Emre'nin 3.5 yıl sonra gelen ikizi gibi çok benziyorlar . Rabbim hayırlı uzun sağlıklı ömürler versin inşallah Ömer'e de Emre'ye de ve tüm mümin kardeşlerimize de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah, rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla, sıhhatle büyütmeyi nasip etsin.

      Sil
  8. ayy ilknur ınanmıyorum ikiledin maşallah,Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin öptum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, evet 2 oğlum var artık ve eğlenceli bir hayatım ??? :)

      Sil
  9. Maşallah kuzulara çok tatlılar.. Sağlıkla büyütün inş.. Benim minik kuzu da abisine çok benziyor aynı çocuğu tekrar büyütüyor gibi hissediyorum☺☺ sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. yaaaa maşallah kuzularına canım ikiside birbirinden güzel.ömercik hoşgeldi blogada:))çok güzel bir bebek yaaaa kokusu burnuma geldiçsende gayet iyi görünüyorsun canım.Allah upuzun sağlıklı ömürler versin hepinize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok sağol, bloga girme konusunda biraz sıkıntı yaşadım ama döndüm şükür :)

      Sil
  11. Maaşallah ama hepinizi kapsayan bir MAAŞALLAH bu ;) Allah size sağlık ve mutluluk versin.

    YanıtlaSil
  12. Oy minik kuzunda büyüyor hızlıca...ikisinin de şansı bahtı bol olsun uğurunuz ışığınız olsunlar canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım büyüyorlar çok şükür :)

      Sil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı