Haziran 08, 2014

Kapı Süsümüz :) Çok şirin oldu, tavsiye ederim :)

Kapı süsü için epey araştırma yaptım. Hazır olanlardan almak istemedim çünkü hepsi aynı ve çok da kullanışlı değil. Sonra keçe kapı süslerinden yaptırmaya karar verdim. Emre'nin odası aydede ve yıldızlı duvar kağıdı ve perdeler ile tasarlanmış olduğundan ve Ömer'de bir süre sonra abisinin odasını paylaşacağı için kapı süsünü önce hastanede, sonra evde kullanmak için böyle yaptırdım, yani ben çizdim, Necla hanım yaptı :)  yalnız ben çok kararsız bir müşteriyim, kaç kez değişiklik yaptırdım üzerinde, şöyle mi olsa, böyle mi yapsak.Sağolsun Necla hanım sabırla yaptı tüm istediklerimi (hakkını helal etsin) , her aşamada da whats up'tan resimli paylaşımlarıyla beni meraktan kurtardı :)

Birde Emre yazısının harf karakterlerini istedim, eve gelince Ömer'in altına onları da yapıştıracağım ve ikisinin olacak :))

Necla Hanım üstüne birde evin dış kapısı için bunun miniğini yapmış hediye olarak, bebeğim uyuyor yazanı :)) 

Kendisini iyiki tanımışım  tekrar teşekkürler 

http://benoglumhobilerim.blogspot.com.tr/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı