Nisan 04, 2014

Sinema ; Karlar Ülkesi

 
Bu filme gitmeyi çok istemiştim ancak birkaç yerde 5 yaş ve üzeri için, korkutsahneler var gibi yorumlar okuyunca vaz geçmiştim. Hata etmişim :(

Geçenlerde babası Emre için film seçerken bunu da almış.Bizde bir bakalım beğenmezsek kapatırız dedik ve başından sonuna patlamış mısırlarımız eşliğinde izledik.Gerçekten güzel bir film, Emre de gayet rahat izledi, evet birkaç yerde kar canavarı çıktı sahneye ama erkek çocuğu olduğundan olsa gerek gözünü bile kırpmadan izledi :) Zaten kendisi de bütün gün evde dinazorlarını, aslanlarını dövüştürüyor :))))

Tek kaybımız bu filmi sinemada 3D izleyememiş olmak :(

10 yorum:

  1. merhaba. bız de uçakta seyrettık. yalnız guzellık vurgusu cok vardı aklıma shrek anımasyonu geldı güzel olmak mutlu olmak ıcın sart degıl cırkınler d emutlu ve zengın olabılır anafıkrı..... Keza buzlar ulkesını seyrettikten sonra evde bır gun farklı bır elbıse gıydıgımde Yusuf bana güzel olmuşsun dıyecegıne buzlar krelıcesı gıbı olmuşsun dedı çocuklar herseyın farkında..... Yıne de kardan adam karakterine bayıldım esprlerı ve saflığı cok yaratıcı bır karakterdı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha gerçekten de herşeyin farkındalar :) Bu arada Emre'de en çok kardan adamı sevdi :)))

      Sil
  2. bizde arya kızla sinemada izledik...hala onu sayıklıyor..bende dvd sini almayı dusunuyorum cok eglendik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kız çocuklar daha çok seviyor zaten, hepsi Elsa hayranı :) Bu aralar herkes Elsa pastası istiyor benden de :)

      Sil
  3. Ben izlemedim ama şehir dışına çıktığım bir gün arkadaşım izletmiş çocuklara, çok sevmişler. bak şimdi ben de merak ettim, bir kere de birlikte izleyelim oğluşlarla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet izleyin bence de bizimki en çok kardan adamı sevdi:)

      Sil
  4. bende Ada'yı sinemaya götürmeyi çok istiyorum :)
    hatta gecen gün boş sinema salonuna girip ilk koltuklara oturduk ama hemen kalktık biraz korktu dev ekrandan
    bakalım bekliyorum o günleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa acele etmeyin o zaman, belki ilerde sever, hele şu durumda 3D filmden hiç hoşlanmaz.

      Sil
  5. bizim kız bayılıyor bu çizgi filme

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı