Şubat 12, 2014

TUBAANNE İÇİN SİRK VE PALYAÇO TEMALI PASTA

Bu seferki pastamı ayrı bir heyecanla yaptım, çünkü pasta sahibi blogger arkadaşı Tubaanne'nin oğlu Ege :) Pasta sayesinde bizde Tuba ile tanıştık, kaynaştık, tekrar çocuklarla birlikte de görüşmek üzere ayrıldık :) Bu arada Tubaanne ve eşi çok tatlı ve güleryüzlüler, Allah ağız tadlarını bozmasın hiç.

Pastayı detaylı görmek isteyenler BURAYA TIK TIK...

                                                        Doğumgünü yakışıklısı EGE :)

                                                             Tuba , göbüşüm ve ben :)

 Bu arada Tuba Emre için de bir hediye almış. Emre bayıldı,  puzzle birde arabalı oluncaaaa eve gider gitmez yaptık :) Tekrar çok teşekkür ediyoruz :)

Birde doğumgünü için hazırladığı kurabiyelerden ve Ege'nin resminin olduğu magnetlerden getirmiş. Magnetin resmini doru dürüst çekmeyi bir türlü beceremedim ama  :(
 
Nice güzel pasta tadında, tatlı yıllarınız olsun ailecek :)
 
instagram: @pastaandpasta

22 yorum:

  1. aaa demek tanıştınız,ne guzel olmus,neyse bır umut belkı bır gun bızde tanısırız İlknurcum , ellerıne sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Ege'nin doğumgünü olmuş mu, maşallah ona.
    Sizi de kıskandım valla be güzel bir araya gelmişsiniz:)
    Oğluşları bol bol buluşturun artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım inşallah bundan sonra da görüşeceğiz :) Hatta bir ara toplu bir organizasyon yapsak ne güzel olur :)

      Sil
  3. doğum günü çok güzel olmuş. pasta özellikle.:) göbüşde pek sevimli duruyor.ne güzel kilo hiç yok gibi duruyor..maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım :) şimdilik 5 kilo aldım 5 ayda, fena sayılmaz sanki :)

      Sil
  4. Pasta herzamanki gibi çok güzel sen ve göbüşünde :)

    YanıtlaSil
  5. ne kadar özenli maşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Canımm ben çok teşekkür ederim,doğumgünümüz güzel pasta sayesinde çok renklendi.Bir de ben pastayı doğumgünü başlayınca koyuyorum,önce bozulmamış sofrada boy gösteriyor,resimler çekiliyor;sonra tekrar kaldırıp,yemek yeniliyor;ardından yine getiriyorum.Böylece gözümüz pastaya iyice doyuyor,herkese de tavsiye ederim.Hatta sofra çok büyükse pastayı hiç kaldırmaya gerek yok.Sonuçta görsel bir şölen oluyor.Öteki türlü pasta son anda çıkartılıyor ve hop kesiliyor:):)Toplu organizasyonu yapalım,nasıl yapalım çok güzel olur:)Doğumgünü postunu yazamadım daha;işe gittim bugün çok yorgunum:)Çok öpüyorum sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım, bence en iyisini yapıyorsun , dediğin gibi hemen kesilmesin pastalar, önce izlesin herkes bu güzelliği :))) bir organizasyon yapalım katılmak isteyen herkes gelsin , hem tanışırız, hem çocuklar oynar birlikte, süper olur süper :) Heyecanla bekliyorum doğumgünü yazını :)

      Sil
  7. Çok güzel bir pasta olmuş. Ellerine sağlık. Sanırım Ege ile benim kızımın doğum günü aynı. Miray İrem 1 yaş daha büyük tabi. Bu vesile ile tanışmanızda çok iyi olmuş bence de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaaa, blog yazmayı bu yüzden çok seviyorum işte, bir sürü güzel annayle tanışıyorum :)

      Sil
  8. Canım pasta harika olmuş tekrar söylüyorum ellerine sağlık , sizde çok tatlısınız Tuba sen ve göbüşün öpüyorum çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım, evet ayaküstü bir resim ama çok güzel ve içten çıkmışız :)

      Sil
  9. sahane olmus ellerınıze emegınıze saglık canım

    YanıtlaSil
  10. harika olmuş pasta palço yapmak fikri de harika olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, tasarım seçimi tamamen tubaanne ye aitti :)

      Sil
  11. ellerine saglik ne guzel boyle blogger anneler dayanismasi ;) ege ye de mutlu seneler diliyorum. yapboz hediyesi de cok guzel tam erkek cocuk ruyasi arabalarrrr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, blogun en çok bu yönünü seviyorum, yeni annelerle tanışmak :) evet yap bozu sevdi bizimki :)

      Sil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı