Şubat 20, 2014

Balonlarla farklı bir oyun sağ sol kavramı

Akşamları bazen ne oyun oynayacağımızı ne aktivite yapacağımızı bilemiyoruz.Emre bu aralar hareketli, koşmalı, hoplamalı oyunlar oynamak istiyor.E tabi benim malum durumumdan dolayı buna ayak uydurmam pek mümkün olmuyor.

Sağolsun babası koşuyor onunla evin içinde.Mesela koridorda bir ileri bir geri helikopterlerini yarıştırıyorlar.Tabi birinci her zaman belli :)

Biz de geçen gün Emre'yle odasında oynuyorduk.Oyunumuz balonları havaya atmaca :) ben oturduğum yerden atıyorum, Emre peşinde koşup yere düşmesin diye vuruyor:) Sonra dedi ki '' anne bi fikrim geldi'' , ''söyle annecim'' ''sen balonları bana doğru atacaksın, ben de kaçıp vurulmayacağım''.İtiraf ediyorum bu oyun için angry birds oyunundan etkilenmiş olabilir :)))

Neyse ben başladım oturduğum yerden balonları atmaya, hedef yüzü olmalıymış, başka bir yerine değerse kabul etmiyor beyefendi :) Ben atıyorum, o bir sağa eğiliyor, bir yere yatıyor, bir sola zıplıyor.... arada artistik hareketler de yapıyor :) çok eğlendi bu oyunda...bu arada hem enerjisini atacak bir oyun bulduk, hem de refleks olarak hareket etme yeteneğini geliştirmiş olduk.

Basit ama keyifli bir oyun, tavsiye ederim, özelikle kırdak erkek bebe annelerine :)

Birde tarihe not ; geçen gün babasıyla trencilik oynarken sağa dönüyorum, sola dönüyorum dediğini ve yönleri öğrendiğini farkettim.Oysa bizim hiç böyle bir çabamız olmamıştı.Biz şaşırdık tabi ama bilmiyorum belki de bu yaşta öğrenmesi normaldir.

Ne dersiniz sağını solunu kendi kendine bilebilir mi bu çocuk 38 aylıkken ????

10 yorum:

  1. dilada biraz karıştırsa da öğrendi yönleri.. bu tip oyunlar gerçekten çok yararlı oluyor.. eğlenirken öğreniyorlar.. daha ne olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ilginç o kadar dikkatliler ki bazı şeyleri çaktırmadan nasıl da öğreniyorlar :)

      Sil
  2. cnm masallah oncelikle.. nehir de gecen sehpanin userinde zipliyordu (buyukce bir ortta sehpamiz var) saga sicrayip "bir sagaa", sola sicrayip "bir solaaa" diyodu kendi kendine. biz de sasirdik esimle, tesaduf mu bilmiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaaa çok ilginçler, bazı şeyleri nasıl kapıyorlar hemen, hayır tv de gördü desem orada tam ters göreceği için kendinde doğru uygulayamaz ki :) bazen babası kaşık tutarken sağ eline falan diyor acaba ordan mı kurdu bağlantıyı :)

      Sil
  3. ''bi fikrim geldi'' :) yesinler seniiii:)ne eğlenceli bir oyun olmuşşş,bayıldım

    YanıtlaSil
  4. Anneler her hallerinde çocuklarıyla oynayacak bir oyun buluyor,ben de işten yorgun geldiğimde kanepede uzanarak oyuna katılmaya çalışıyorum:)Maşallah Emre'ye,bu kadar zeki bir çocuk tabi öğrenecek annesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah'tan o da durumun farkında çok ısrar etmiyor, peşimde koş diye :) özledim bende onunla kudurduğumuz günleri aslında :)

      Sil
  5. maşallah çok zeki bir çocuk ama bence birz erken mi sağ sol kavramı için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok dadeğilmiş sanırım öğretirsen öğrenebilir miş ama bizimkinin kendiliğinden keşfetmesi ilginç :)

      Sil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı