Ekim 30, 2013

Küçük Bir Anı

Bayramda Çanakkale'deydik.Havalarda güzel olunca rahat rahat gezdik, temiz hava aldık.

Bayramın 2. günü bahçede şöyle güzel bir yemek yiyelim dedik, sofra kuruldu, etler pişirildi.Ben içeride hazırlık yaparken Emre dayanamadı, dışarı çıkmak istedi.Babasıda ben ilgilenirim deyince ben çıkmadım dışarı.Tam mutfaktayım dışarıdan Emrenin sesi;

-Yandııııım, yandıııımmmm...

Eyvah dedim kesin sıcak çorbayı verdiler çocuğun ağzı yandı, nasıl dışarı çıktığımı bilemedim.Bahçede bir kalabalık, Emre babasının kucağında herkes etraflarında.

Meğer yaramaz bir arı ayakkabısının içine girmiş, yavrum da ayakkabıyı giymek isteyince arıcık da can havliyle ısırmış oğlumun parmağını...

Neyseki evde bu tür durumlar için krem vardı hemen onu sürdük de parmağı şişmeden geçiverdi :))

Ama canı tatlı oğlum bütün gün kanepenin üstünde ayağının altında bir yastıkla oturdu :))

En azından arı sokmasına karşı alerjisi olmadığını öğrendik :))

6 yorum:

  1. Arı da biliyormuş kimden bal yapacağın. :)

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun. Bende allerji var 3 kez acillik oldum. İYİ Kİ YOKMUŞ OĞLİŞTE ALLERJİ ÇOK ŞÜKÜR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaaa çok şükür bişey olmadı, çok tehlikeli bir durum aslında

      Sil
  3. oysssssssssss arıya bakkk agzının tadını bılıyorrrr :)))) onemlı olan tedavısız hastalıgımız olsun hepsı gecer:)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı