Mayıs 30, 2013

Bir güne üç aktivite olur mu , olur olur :)

Ne kadar tembelim geçen cumartesi'nin postunu şimdi yazıyorum ancak.

Geçen hafta malum sabahtan okuldaydık.Aşağıda gördüğünüz patlıcanı yaptık :)


Sonrasında okul arkadaşımız Alper Bilge ve annesi Ferhan ile birlikte Trump Towers'a gittik.İtiraf ediyorum ben ilk kez gittim.
Keşke daha önce de gitseymişim dedim.Ama Mecidiyeköy'den oraya geçmek hep zor geliyordu bana, şimdi ise yapılan alt geçit ile çok rahat ulaşabiliyorsunuz :)




Bütün bir kat çocuklara ayrılmış, giyim, yemek, oyuncak eğlence ve her hafta değişen bir sürü aktivite.İnternet sitelerinde programlarını da paylaşıyorlar zaten :)

Biz önce Doğa Kolej'nin aktivite alanında takıldık.Emre oradaki tatlı abla ile resim yaptı, sohbet etti.


Sonra D&R'a ait bir aktivite alanı vardı, orada mısır nişastasından yapılmış süngerimsi küçük parçalardan oluşan (bir çeşit oyun hamuru diyelim) malzemeyi su ile yapıştırarak çeşitli figürler oluşturduk.Daha doğrusu ben Emre için bir maymun yaptım :)





Sonrasında da balon şov vardı onu izledik.


Bu arada Alper Bilge mışıl mışıl uyudu.

Son olarak akşam da üniversite'den arkadaşım Defne'lere gittik günün üçüncü aktivitesi olarak:) Defne'nin 18 aylık bir kızı var Duru, epey oynadılar Emre'yle, hatta Duru Emre'ye abi dedi ve bizimki buna bayıldı.Bütün akşam ''Duru bana abi diyor'' dedi durdu :)

 Sonunda eve geldik ve hemennn uyuduk :)








2 yorum:

  1. Yorucu ama eğlenceli bir gün olmuş , çok güzel imkanlar var Türkiye'de , değerlendirmek lazım iyi yapmışsın sizde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet epey yorucu oldu, tabii çalışıp da her şeyi hafta sonuna sıkıştırınca böyle oluyor :)

      Sil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı