Mart 04, 2013

DIY oyuncak kutusundan kirli sepeti

Doğum gününde hediye gelen oyuncak kutularını atmamıştım.Zaten hiçbişeyi atamıyorum bir gün kullanırım diye :) Ben böyle değildim eskiden :)

 Ne yapsam, ne yapsam diye düşünürken aklıma bu çalışma geldi.Hem aktivite yapmış olduk, hem kutuyu değerlendirdik, hemde kirli sepetimiz oldu :)



Tabi Emre günün büyük kısmını anneannesinde geçirdiğinden herşeyi olduğu gibi bunu da çift yaptık :)

Kutuları ben kaplayıp hazırladım, rakamları ve meyveleri birlikte yapıştırdık.


İkinci kutuyu siyah kaplamıştım, üzerine yapıştıracağımız şekilleri de kesip hazırladım.



5 yorum:

  1. Mantıklı yapabilirim aslında bende böyle birşey oyuncak kutusu olur sağol fikir için

    YanıtlaSil
  2. bu atamama halleri bende de çok fena bir hal aldı.küçük tuvaleti depo olarak kullanıyoruz,her yer kutu doldu.(bir kısmını kaplayıp oyuncak kutusu yapmıştım ben de)güzel faaliyet olmuş,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bizde de aynı yaaa :)ne olacak bu halimiz :)

      Sil
  3. Harika olmuş hem fikir hem de aktivite her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı