Şubat 25, 2013

Öylesine bir aktivite

M&K aktivitelerimizden, Emre'ye göre palyaço :) eh benziyor da zaten :)


8 yorum:

  1. BU KADAR KÜÇÜK BİR PAŞA İLE YAPILMIŞ OLAN BU AKTİVİTE ÖYLESİNE BİR FAALİYET DEĞİL LÜTFEN :) ÇOK GÜZEL OLMUŞ SİTENİZİ İNCELEDİM ÇOK GÜZEL PAYLAŞIMLARDA BULUNMUŞSUNUZ TAKİP EDECEĞİM BENDE BEKLERİM SİZİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, hemen bir göz atıyorum sitenize :)

      Sil
  2. :)) ellerine sağlık Emre Paşa:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Emrenin çok güzel olmuş. Maşallah.

    YanıtlaSil
  4. Benzemiş benzemiş annesi çok da güzel olmuş aferin oğluma :)

    YanıtlaSil
  5. hepinize çoook teşekkür ediyoruz.

    YanıtlaSil
  6. ilknur hanım özelden yazamıyorum.size danışmak istediğim bir konu var.momy kiddyden neden ayrıldınız.ben sizi takip ediyorum ve annelik hassasiyetleriniz açısından kendime yakın buluyorum.bu yüzden bana da yakın olduğu için kayıt yaptırdım.ama soru işaretlerim çok.oğlum çok eğleniyo bu güzel gelişimine de katkı sağlayacağını düşünüyorum.amma bir durum var ki yöneticisinin uslubu çok ters.durum şu ben bir deneme dersine girdim para talep edilmedi sonrasında kayıt oldum.daha sonra bi arkadaşıma tavsiye ettim gelip bakayım hoşuma giderse eşimle konuşurum dedi.kursu aradım bekleriz dediler başka bişey söylenilmedi.sonra arkadaşım eşime danışıcam deyince deneme dersi ücreti talep etmişler.arkadaşım şaşırmış sinem hanımla da sürtüşmüşler yanıma geldi durumu anlattı.dedim ben ücretsiz derse girdim arkadaşımı getirdim eşine danışacak illa ücret talep ediyosanız ben verim deyince ücret istemedi ama bu hanım gibiler gelse bu işletme nasıl yürür gibilerinden esnaf vari konuşmalar yaptı.bu kadar paragöz olunması hoşuma gitmedi.o yüzden eğer mahsuru yoksa nedenini öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  7. ilknur hanım özelden yazamıyorum.size danışmak istediğim bir konu var.momy kiddyden neden ayrıldınız.ben sizi takip ediyorum ve annelik hassasiyetleriniz açısından kendime yakın buluyorum.bu yüzden bana da yakın olduğu için kayıt yaptırdım.ama soru işaretlerim çok.oğlum çok eğleniyo bu güzel gelişimine de katkı sağlayacağını düşünüyorum.amma bir durum var ki yöneticisinin uslubu çok ters.durum şu ben bir deneme dersine girdim para talep edilmedi sonrasında kayıt oldum.daha sonra bi arkadaşıma tavsiye ettim gelip bakayım hoşuma giderse eşimle konuşurum dedi.kursu aradım bekleriz dediler başka bişey söylenilmedi.sonra arkadaşım eşime danışıcam deyince deneme dersi ücreti talep etmişler.arkadaşım şaşırmış sinem hanımla da sürtüşmüşler yanıma geldi durumu anlattı.dedim ben ücretsiz derse girdim arkadaşımı getirdim eşine danışacak illa ücret talep ediyosanız ben verim deyince ücret istemedi ama bu hanım gibiler gelse bu işletme nasıl yürür gibilerinden esnaf vari konuşmalar yaptı.bu kadar paragöz olunması hoşuma gitmedi.o yüzden eğer mahsuru yoksa nedenini öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yazılarım mail adresinize gelsin mi??