Şubat 06, 2013

Çok dili uzadı çoook

Bu sıralar 2 yaş sendromu tavan yapan , huysuz mu huysuz bir o kadar da bilmiş, hazırcevap oğlum ile kah gülerek kah ağlayarak geçiyor günlerimiz.Evde darbe yaptı resmen, her şey askeri nizamda :)

Fazla söze gerek yok sadece diyaloglarımızı paylaşıyorum ;

Anneannesi her sabah kahvaltı öncesi şeker ilaçlarını alır geçen sabah,
E:Anneanne ilacını iç..
A:!!???

Ayaklarını uzatmış yatıyor ,
E:Oh bee keyfe bak
Ben:!!????



Ben: Emre gelirmisin?
E:Gelmiyorum anne...
Ben:Yemek yiyoruz.
E:İstemiyorum kaldır.
Ben:!!! Peki tamam sen yeme teyziş yiyecekmiş senin yemeğini.
E:Hayırrr, teyziş yemesin, ben yicem, kız ona kız :)

Hadi annecim uyuyalım artık,
E:Boşveeerrr...
Ben:!!!

Uyku öncesi;
E:masal anlat
Ben:Bir varmış bir yokmuş.....
E:Benim annem söyle
Ben:Söylerim en az 10 tekrar
E:Pencereme konmuştu söyle
Ben:.......
E:dandini dostana söyle.
Ben:ona da peki
E:bir gün çocuk söyle.
Ben:bir gün bir gün bir çocuk....
E:yağmur söyle
Ben:rain rain go away...
Canı isterse kendi de eşlik ediyor ve yaklaşık bir saatte uyumuş oluyor :)

E:Su içcem,
Ben:Getiriyorum annecim,
E:Babası bersin,
Babası:Peki oğlum :)))

Bizim diyaloglarımızdan kapıyor heralde bizden birşey isterken annesi yada babası diyor :)

Daha aklıma gelmeyenler de vardır.Herşeye itiraz, herşeye hayır.İstediği olacak yoksa kıyamet kopuyor.Ama gözyaşı yok, sadece numara :) Evde krallık kurdu resmen baba gel, anne elindekini bırak, o gelsin, bu yapsın, öyle değil böyle, sen yapma, sen konuşma, bu benim, bende yapcam, bana ver.... sürekli emirler yağdırıyor.Keyfi yerindeyse kıkır kıkır, değilse zırıl zırıl.Sinirlenmek için hep bir sebebi var :)

Heee birde bizim evde kapıları Emre açar.Ola ki başkası açarsa kıyamet kopar, gelen kişi de eve alınmaz.Kapı kapanır, Emre kimmooo der, tekrar açar kapıyı ve gider :)

Not:Birde bu aralar yürümeyi unuttu, ya koşuyor (farklı ve komik şekillerde), ya zıp zıp zıplıyor.

19 yorum:

  1. Ahh 2 yaş sendromu zor bir süreç,o emir vermeler herşeyi ben biliyorumlar 3 yaşında da devam ediyor çok uzun bir süre Ada hala o şekilde bizde de telefonu açma sorunu var o açacaksa ve biz açtıysak kapattırıp tekrar aratıyoruz arayana çok komikler yani uykuyu hiç sorma yatma zamanı gelince benim uykum yok diyor bende öyle sürekli masal neler neler bu aralar yatakta çizgi film izlemeye takıldı yatmadan önce bir süre:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de varım demek istiyorlarmış.Tamam anlıyorum ama bazen hakikaten zor oluyor :)

      Sil
    2. Evet gerçekten zor oldu zamanlar oluyor hele birde kendini yorgun hissediyorsan aman diyorum:)

      Sil
  2. Ay bunların sendromlarına başlıcam ama ben ya, walla ne bitmek bilmez sendrommuş bu her yaşta kendini gösteriyor.
    Benim oğlumda da bir haller ki son günlerde tanıyamaz oldum. Bir cevap vermeler, bir büyük hal hareket tavırlar ki görmen lazım.
    Oğlum şunu yapar mısın diyorum, yapmazsam nolucakmış diyor bacaksız. Gel de delirme: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vaaay seninki birde posta koyuyor :) valla ciddi de olamıyorum ki karşısında, bazen öyle bir şey söylüyor ki, gülsem mi, ağlasam mı bilemiyrum :)

      Sil
  3. İlknur aynı bizi anlatmışsın :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet yaaa her evde var bu modellerden bir tane :)

      Sil
  4. maawsallah buyudukce konusmaya basladıkca aslında daha bır tatlı olıuyorlar.

    YanıtlaSil
  5. konusmaya basladıkca daha tatlı oluyorlar aslında. bu yazdıkların cock tatlı guzel anılar canım

    YanıtlaSil
  6. hemen hemen aynısı benzer durumları yaşıyoruz.Bu sabah kendiliğinden uyandı benim kalkma saatimde,aralıksız 1 saat ağladı,uyumak istiyor uyumuyor,altını-kıyafetlerini değiştirmiyor vs.ama deli gibi ağladı...kucağımdayken giyindim,makyajımı yaptım en son delireceğimi sandım :( evden çıktık,apartmanda,arabada,annemlerin apartmanda hiç susmadan ağladı....ben de işe gelene kadar ağladım haliyle... enerjim hala sıfır ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaaa geçen sabah Emre'de tam ben işe gidecekken uyandı, ne benim kucağıma geliyor, ne anneannesine gidiyor yerde oturmuş hem söyleniyor hem ağlıyor :)

      Sil
  7. Ayyy bu durumlar insanı çok bunaltıyor. Allah kolaylık versin. Bizimki de sürekli hayır anne hayır şeklinde cevap veriyor. Çok artist bunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa tam anlamıyla artist :)bazen avazım çıktığı kadar bağırasım geliyor, derin derin nefes alıp, içimden sayıyorum 10'a kadar :)

      Sil
  8. Gozumu korkuttun valla:) ben de buyuse de rahatlasam diyodum:) bir de sendrom cikti basimiza. Allah kolaylik versin:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok korkma , yani biraz kork :) her dönemin ayrı güzelliği var :)

      Sil
  9. Alper Bilge bey henüz 20 aylık ve henüz iki kelimelik cünle kurmasına rağmen bişey istemediğinde üüüüüdiye ağlama numarası yapıyor.ben la havle çektikçe o daseri birşekilde tekrarlıyor.bebkliten beri doğru düzgün uyku yoktam akşam sekizde yatmaya alışmıştı ben de kafayı dinliyip işlerimi yapıyorum derken artık baba gelmeden herkes onu dinlemeden ve biz yatmadan yatmaz oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her an değişiyor alışkanlıkları maalesef yaa, düzen tutturmak zor.bizimki de bir ara ayağında salla diyordu, şimdi yanıma yat diyor.Keyif onlarda valla :)

      Sil
  10. ilknur'cum sana bir mimim var , kabul edersen sevinirim , hayaller mimi,sevgiler

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı