Kasım 04, 2012

Su Şisesi Boyadım :)

Boyama yapmaya başladığımı biliyorsunuz.İlk denemem buradaydı.Bu sefer su şişesi boyadım.Önce enamel boya ile 3 kat boyadım katlar arasında  birer gün bekleyerek.Şişenin üst kısmını bilerek şeffaf bıraktım ve boyamın daha düzgün olması için bant ile ayırdım bu kısmı.Sonra üzerine palyaçolu peçetemi dekupaj yaptım.Son olarak aynı peçeteden bir tane daha aldım, resimde kabarık gözükmesini istediğim yerlere hamurun üzerine yapıştırdığım ve kenarlarından kestiğim parçaları yapıştırdım.Böylece üç boyutlu bir görünüm elde ettim.İki kat da vernik attım.İşte sevimli su şişem :)




19 yorum:

  1. İlknurcum ne cevherler var sende :)))) Kusura bakma mesaj çekemedim bu pazar benim için 13 uygun biletleri nereden alacağız

    YanıtlaSil
  2. bayıldımm nasıl güzel bir şişe olmuş öyle

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ellerine sağlık
    Uzun kış geceleri için hobi arayışındayım ben de boyama işine geçebilirim :)
    Dün bir ahşap boyama sergisine gittim bu üç boyutlu işi hamurla yapıyorlarmış tabiki nasıl bi teknik bilmiyorum ama bulunabilir diye umuyorum.
    Kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım bende internetten gördüklerimle yapmaya çalışıyorum.Evet üç boyut hamur ile oluyor.sende dene çok keyifli :))

      Sil
  4. Ayy ne cici olmuş bu şişe :) Bende çok beğeniyorum ama şu kabartma işi nasıl yapılıyor bilmiyorum. Bu arada bloğumda sizin için bir ödül var ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, valla bende internetten öğrendiğim kadarıyla amatör olarak yapıyorum :) geleceğim ödülümü almaya :)

      Sil
  5. çok güzel olmuş , İlknurcum eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. çok şirin olmuş.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. çok başarılı olmuş tebrikler

    YanıtlaSil
  8. süper olmuş ben böyle üzeri inek olan bir şişeye altı tl vermiştim bak senin kinin daha fazla ederi var :))

    YanıtlaSil
  9. sağolun böyle beğenilince çok seviniyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Çook sevimli olmuş bu şişee! :)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı