Ekim 17, 2012

Salon dekorasyonumuz

Bizim ev iki oda bir salon.Önceden yatak odası, oturma odası ve salonumuz vardı, şimdi oturma odası Emre'nin odası oldu.Tekrar göz atmak isteyenler için burada.Tabi artık salon da oturma odamız oldu.

Salonumuz çok büyük değil, hatta küçük bile sayılabilir.Koltuk takımı, masa ve sandalyeler, birde gümüşlük epey sıkışık oluyordu.Hatta konsol oturma odasındaydı.Düşündük ve dedik ki madem burası oturma odamız olacak, o zaman ferah, rahat ve sade olmalı.Gereksiz gördüğümüz masa sandalye, konsol, gümüşlük ve orta sehpayı eledik :) Bu sayede yeni evlenecek arkadaşlara da tavsiyem sonradan pişman olacağınız gereksiz eşyalarla doldurmayın evinizi :)

Televizyonun geleceği duvarın taş duvar olmasını istedik ve hemen yanındaki duvara da siyah kuru bir ağaç şeklinde duvar kağıdı yaptık ve sonuçtan gayet memnun kaldık.Masa olarak ta ikea'dan katlanan bir masa aldık ve kapının arkasına koyduk.Açıldığında normal bir yemek masası boyutlarında oluyor, misafir geldiğinde kullanılmak üzere köşesinde bekliyor.

Kitaplar için raflarımız yapım aşamasında ve birkaç ufak dekor daha ekleyeceğim zamanla (mesela birşeyler boyayabilirim aksesuar olarak:) ) ama hemen paylaşmak istedim.
                                     Şimdi düşündüm de keşke eski halinin de resmini çekseydim.

18 yorum:

  1. Gayet güzel olmuş, çok hoş ve sade duruyor bu köşe...
    Kesinlikle gereksiz eşya alınmamalı ama gel gör ki insan o cahillikle evlenme zamanı alıyor, örnek ben: ((

    YanıtlaSil
  2. sade ve rahat olmuş, huzur veriyor, iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş,zaten paşanın odasını da çok sevmiştim. İyi günleriniz olsun evinizde, sağlıkla, mutlulukla oturun inşallah;)

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi yapmışsınız ne kadar ferah olmuş böyle.evi gereksiz eşyalarla doldurmayı sevmeyen biri olarak çook beğendim;)

    YanıtlaSil
  5. Sade ve şık olmuş bence de güle güle oturmayı nasip etsin Rabbim
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  6. çok ferah bir ortam oluşturmuşsunuz güle güle kullanın benim asıl ilgimi çeken ağaç oldu duvar kağıdı olarak mı satın aldınız bende çok istiyorum ama nerden alabilirim hiç bir fikrim yok bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz unkapanından saray perde'den aldık duvar kağıdını (en uygun fiyat Unkapanı), bize kataloglar dışında bilgisayardan resim gösterdiler, yada siz resim getirin uygunsa büyütelim dediler.Duvarımızın ölçüsünü verdik ona göre yaptılar.

      Sil
  7. Güle güle kullanın İlknurcum, çok değişik ve güzel görünüyor. sevgiler

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkürler herkese :))

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullanın canım nasıl hoş olmuş.sade ve doğal bir ortam:)

    YanıtlaSil
  10. Cnaım hayırlı olsun.Salonunuz çok hoş ve sade olmuş.Emre'nin odasına da daha çnce bakmıştım zaten.O da harika...
    bizim ev de 2+1 ve küçük :( Üstelik bizim salon sanırım sizinkinden daha küçük.Çünkü koltuklarımız çok geniş iyice daraltıyor bu nedenle masa da sığmıyor salona :) Masa diğer odadaydı konsolla birlikte biz de Boa rahatça emeklesin diye 2 hafta nce masayı kaldırdık.Henüz Boracık küçük olduğu için kendine ait odası yok. Karyolası bizim yatak odamızda... Bakalım ileride biz ne yapacağız?
    Bu arada o taş görünümünü duvar kağıdı ile elde ettiniz değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bizim salon da küçük de masa falan gidince baya baya açıldı :) sizde bora biraz daha büyüyünce yaparsınız odasını, acele etmeyin bence :)Canım taş görünümlü değil, bildiğin taş, ama duvar kağıdı olanları da var tabii.

      Sil
  11. dun yazamadım ,çok begendım,
    ferah ,kullanıslı bır ortam olusturmussun diğer fotolarıda koy ama yani diğer acılardan olan..
    sevgıler

    YanıtlaSil
  12. modern ve sik gorunuyor ama navizane tavsiyem bu modern goruntu ve bu tonlar kendi aile renginden bir haliyi hakediyor belky taytuyu siyah gri yada beyaz gri yada tek renk ama siyah beyaz skalasindan yada renk katmak icin kirmizi ama sanki kahve tonlari bu net tavri biraz bozmus ama onun disinda bayildim cok hos hele agac duvar kagidi oldukca yaratici, gule gule kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede öyle ama henüz gönlüme göre bir halı, tabii perde ve tül bulamadım.Acele de etmiyorum, işte bu dediğim şeyi alacağım :)

      Sil
  13. Çok güzel olmuş,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı