Ekim 15, 2012

Kitaplarımız

Emre'yle kitap okuyoruz genelde uyumadan önce yada bazen o istediğinde.Daha önce bahsetmiştim serinin diğer kitaplarından da.Burada.Devamını da aldık.Zaten hikayeler gayet kısa, bende daha çok onun anlayacağı gibi anlatmaya çalışıyorum ve her kitabın sonuna birlikte yapacağımız küçük bir eğlence ekliyorum.Mesela şirin tavuk uçmuuuşşş derken onu da havaya kaldırıp uçuruyorum.Yada şirin at arkadaşlarıyla doğum gününü kutlamış derken birlikte el ele tutuşup zıplıyoruz.

Almak isteyenler şu anda unnado 'da indirimde :))




Şirin at arkadaşlarını doğum günü partisine çağırır.













                                  Minik Arkadaşım Serisi- Şirin Ayı 
Şirin ayı çok açtır ve ormandaki arılar ona bal verir, o da ertesi gün arılara teşekkür etmek için çiçek götürür.











                                  Minik Arkadaşım Serisi - Şirin Ördek

Şirin ördek sudan korkuyordur ama sonra yüzmeye başlar.











Şirin tavuk kuşlar gibi uçmak ister.Arkadaşları ona gülsede sonunda uçmayı başarır.

6 yorum:

  1. Gerçekten şirin:)Unnadodan ne zaman birşey almak istesem,telefon kısmında takılıyorum.Doğru girdiğim halde bir türlü olmuyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çağrı merkezini arayabilirsin çok ilgililer, hatta destek bölümüne mail attığımda bile kısa sürede geri dönüyorlar :)

      Sil
  2. Bende heves ediyorum okumaya ama..BU aralar çalışmaya başladığım için daha çok oyun oynamak istiyor miniğim kitap tutanın elinde kalıyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi sen yeni işe başladın ya özlüyordur seni kuzu, o yüzden de akşamları kendini sana nasıl daha yakın hissederse öyle davranıyordur :) yakında alışır diye düşünüyorum :)

      Sil
  3. ayyy amaaannn ne şirin kitaplar bunlar böyle ben bile almak istedim şimdi görünce :)

    YanıtlaSil
  4. ah ne zevklidir onun kitap okumasi simdi.Benim de kizkardesim kucukken resimlere bakip okurdu kitabi sonra okumaya baslayinca cazibesini yitirdi o resimlerle anlatisi gibi olmadi .Bakalim bizimki ne zaman baslayacak :)

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı