Haziran 18, 2012

Mommy and Kiddy'deydik :))

Biliyorsunuz çalışan bir anneyim ve oğlumla geçirdiğim vakit benim için oldukça kıymetli.Araştırıyorum, soruşturuyorum birlikte keyifle nasıl vakit geçirebiliriz diye.Tabi bunu nasıl daha verimli hale getirebiliriz diye de.Sağolsun blogger annelerden çok şey öğreniyorum bu konuda.Geçenlerde Emrelerin Maceraları'nda görmüştüm, Mommy and Kiddy isimli bir merkezde anne bebek oyun grubuna katılmışlar ve çok memnun kalmışlar.Bende hemencik kendisinden detayları aldım ve kaydımı yaptırdım.

Aslında Temmuz ayında tatil dönüşü başlayacağız ama geçen cumartesi deneme dersine katıldık ve çok ama çok eğlendik.Emre hiç yadırgamadı, zaten oldukça sosyaldir kendisi, arkadaş canlısıdır oldukça.Dolayısıyla öğretmenimizi ve arkadaşlarımızı gayet sevdik.Önce serbest zamanla başlayıp, çocukların ortama alışmasını bekledik.

Sonra Esin öğretmenimizle jimnastik dersine geçtik, birlikte müzik eşliğinde jimnastik yaptık.Emre en çok dersin sonundaki zıplama hareketini sevdi.Sonra yan odadaki spor aletlerimizde biraz çalıştık ve öğretmenimizin bizim için hazırladığı süprize geçtik :)
sonra da günün anlam ve önemine uygun olarak babalar günü için oğlumla birlikte babasına resim çerçevesi hazırladık.
                 Ancak son halini ekleyebildim.Yapım aşaması epey eğlenceliydi ve resim çekemedim :)
Grafon kağıtlarını emre'yle  birlikte koparıp koparıp yuvarladık ve mavi kartonumuzun çevresine yapıştırdık, sulu boya ve fırçayla çeşitli renklerde damlacıklar yaptık.Bizim damlacıktan ziyade fırça darbesi oldu :) sonrada üçümüzün resmini koyduk içine :)

Tabi Emre'nin her  aktiviteye katılımı konusunda öğretmenimiz gayet başarılı.Bu arada şunu keşfettik Emre sulu boya yapmaktan çok hoşlandı, bu boyama işine evde de devam edeceğiz :)

Biz çok sevdik Mommy and Kiddy'i ve çok eğlendik.Bu kış devam edeceğiz.Tabi ben çalıştığım için sadece cumartesileri gideceğiz.mesela bu çarşamba yapılacak olan pijama partisine katılamayacağız maalesef :(

Not:Sürekli Emre ile olduğumdan pek resim çekemedim.Kusura bakmayın.

12 yorum:

  1. çok güzel geçmiş çok mutlu belli babası nasıl sevinmiştir oğlunun hediyesini görünce :)

    YanıtlaSil
  2. Esin My Gym köklü olduğundan çocukların dikkatini çekebilme konusunda oldukça başarılı.Pijama partisine biz gidiyoruz keşke gelebilseydin tanışmış olurduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa keşke ama maalesef haftaiçi imkansız.ama müsait olduğunuz bir cumartesi siz gelin tanışalım:))

      Sil
  3. Ohh ne şanslınız vallahi :)

    Darısı bizim başımıza..Bol bol eğlensin kuzucuklar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım onlarla olmak çok güzel ama onlarla eğlenmek harika :)

      Sil
  4. super benım kuzum henuz mınık ama cok merak edıyorum bende harıka olmus cok sevınndımmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim, kışa başlayabilirsiniz bence sizde.yani 18 aylık olunca mesela :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş hediyeniz :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba bende bugün gittim ama annelimi annesizmi gruba karar veremedım kızım 3 yasında tavsıyenız nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emre 18 aylik oldugundan ve Ben çalıştığım icin biz anneli olani sectik, ama 3 yaşında ve siz olmadan sorun yasamazsa kendi katılabilir.hem 3 yaş için yeteneğine göre farklı kurslarda vardı, mesela seviyorsa yüzme yada müzik olabilir.

      Sil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı